.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید معاون استاندار:
گدوک همچنان بخشی از مازندران است
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بحث های مطرح شده در برخی رسانه ها در مورد واگذاری گدوک به استان تهران، گفت: این موضوع در سال ۱۳۷۲ به غلط توسط کارشناسان تصمیم گیری شده و ...
گدوک همچنان بخشی از مازندران است

ابراهیمی در پاسخ به برخی رسانه ها گفت: گدوک همچنان بخشی از مازندران است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بحث های مطرح شده در برخی رسانه ها در مورد واگذاری گدوک به استان تهران، گفت: این موضوع در سال ۱۳۷۲ به غلط توسط کارشناسان تصمیم گیری شده و از همان زمان توسط مسئولین استان در حال پی گیری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه هیچ واگذاری انجام نشده، تصریح کرد: گدوک بخشی از استان مازندران است و هرگونه واگذاری امکانات، تاسیسات و امور زیربنایی تحت هیچ شرایطی نباید صورت گیرد. وی افزود: واگذاری و فشاری در کار نبوده و این مسئله از مجاری قانونی در حال پی گیری است.

ابراهیمی با اشاره به اصرار مقام ارشد استان بر حفظ گدوک، هر گونه واگذاری را بر خلاف میل و اراده مدیریت استان دانست و خاطرنشان کرد: ۱۷ سال پیش تصمیمی به غلط اتخاذ شده و در حال حاضر مذاکرات و مکاتبات برای حفظ گدوک در دست اقدام است.

توضيح شمال نيوز:
اين اظهار نظر معاونت سياسي- امنيتي استانداري مازندران در حالي صورت مي گيرد كه با
موافقت دكتر تویسركانی -معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور- امور ثبتی روستای گدوك از حوزه ثبتی شهرستان سواد كوه استان مازندران انتزاع و به دهستان پشتكوه بخش مركزی شهرستان فیروزكوه در استان تهران ملحق شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 ارديبهشت 1389
با سلام خدمت آقاي ابراهيمي برادر من گدوك از ايران خارج نشد.لابد همكاران شما خدمت رساني درستي به اين منطقه نمي‌كردند كه به تهران واگذار شد. يعني داخل استان مشكل ديگه وجود نداره كه شما به دنبال گدك هستيد.اين كه چونه زدن نداره
نا شناس 6 ارديبهشت 1389
آقاي ابراهيمي پيگيري آگهي‌ها ثبتي وتوزيع نامناسب آن در اداره ثبت كه قولش وتو مصاحبه‌هاي مطبوعاتي داديد چي شد.گدوك مي‌خواهيم چه كار كنيم.انقدر تو استان كار وجود دارد كه اصلا فكر گدوك نباشيد
نا شناس 6 ارديبهشت 1389
سلام آقاي معاون سياسي.ما اهالي بخش چهاردانگه پشت كوه مازندران به دليل بي مهري مسئولان استاني خواهان واگذاري اين منطقه به استان سمنان هستيم.تنها سوغات مسئولان مازندران به مردم اين منطقه انتقال آشغال ساري به اين منطقه است.خوش به حال گدوكي ها كه از دست بيمهري ها شما راحت شدند
حسن نجفی 6 ارديبهشت 1389
با سلام وعرض خسته نباشی به همه کسانی که هنوز غیرت مازندرانی رو دارند بنده به عنوان یک هم استانی ویک سوادکوهی که در استانی دیگر مشغول خدمت هستم وبه عنوان کسی که عمر خود را در دستگاههای اجرایی گذراندم وبا تصمیم گیری های مقامات ارشد استان نیز آشنا هستم باید به استحضار هم استانیهای خوبم وهمچنین با کسب اجازه از استاندار محترم ومعاون سیاسی وامنیتی استاندار که در مباحث تقصیمات کشوری اشراف کامل دارند برسانم که هر نوع تصمیمی در این سطح با حفظ جمیع جهات ومصالح عمومی وحساسیت های منطقه ای صورت میگیرد وموافقت آقای تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در انجام امور ثبتی به این معنی است که کار از قبل وبه دور از افکار عمومی تمام شده است وبا این لفاظی ها نمیشود گدوک را برگرداند دوستان به خودشان زحمت بدهند وبرای حفظ اندک آبروی باقی مانده اینگونه مباحث را رسانه ای کنند واز مردم نجیب وغیرتمند سوادکوه استمداد کنند و این مهم را به مردم واگذار کنند خواهند دید در کمترین زمان وبا اندک هزینه ای گدوک مجددا به آغوش سرزمین مادری برمیگردد باید نکته دیگری را خدمت آقایان یادآور شوم اصولا فرهنگ بومی هر منطقه موئید اصالت آن منطقه است واز آن گذشته نقاط مرزی در روستاهای مازندران وبویژه در نقاط کوهستانی مانند سوادکوه مرز مشخص یا دره ورود خانه ویا یک رشته کوه می باشد وبا این وصف نقطه مرزی سوادکوه آخرین روستا در بلندترین وآخرین نقطه مرزی واقع شده که همان روستای گدوک وچاپارخانه سوادکوه است که در طول هزاران سال واز دوران ساسانی وباوندی این مرز تعیین کننده حدود سوادکوه است . لذا آقایان ضمن مطالعه تاریخ سوادکوه وفرهنگ مختص این ناحیه واینکه این منطقه جزء تسخیر ناپذیر ایران وحتی مازندران بوده است وهیچگاه سر تعظیم در مقابل بیگانگان فرود نیاورده است .لذا ضمن تشکر از نامه پراکنی های آقایان از آنان میخواهیم تا این موضوع را رسانه ای کنند وبا ورود به صف مردم از آنان برای باز پس گیری حق خودشان کمک بخواهند . ومطمن باشند اراده مردم همان اراده خداوند است .
سوادکوهی 6 ارديبهشت 1389
با سلام . از اینکه مسئولین ومقامات ارشد استان همچنان پیگیر ودر بحث بازگرداندن گدوک سماجت دارند جای تشکر وتحسین دارد وانصافا نباید از تلاشهای آنها به راحتی گذشت . اما عزیزان انجام کار بزرگ اراده بزرگ هم میخواهد . نمیشود که پشت میز ریاست بنشینیم وانتظار داشته باشیم کارها به دلخواه خودمان انجام شود . اگر خبری معاون رئیس قوه قضاییه دستور به انجام کاری را داده باشند یعنی کار قانونی شده وبرای برگرداندن قانون باید عرق بریزید . چرا فکر میکنید مردم کمتر از شما میفهمند وآن هم سیاسی تر از مردم سوادکوه کمتر مردمی را در ایران سراغ داریم شاید بتوان این خبر را به خوراک رسانه ای کرد اما نمیشو د در ذهن مردم گنجاند عزیز جان ، جان برادر شما که مدعی سیاست هستید بیایید کمی صادقانه باشیم وبگوییم گدوک جدا شد اما مردم سوادکوه هنوز زنده اند شاید هنوز بعضی ها باور ندارند این مردم را ویا یادشان رفته که مردم میتوانند منشا کارهای بزرگ باشند . خدا کند که راست بگویید که در حال رایزنی هستید اما بی خبر از مردم نمیشود .. شما برای اینکه بتوانید از تلاشهایتان نتیجه بهتری بگیرید رایزنی های مردمی را بیشتر کنید واز بزرگان وتأثیرگذاران سوادکوهی کمک بگیرید وبا هم فکری وحرکت جمعی یقینا به نتایج بهتری خواهید رسید . باور بفرمایید حل اختلاف مرزی ورسیدن به حق نباید 17 سال به درازا بکشد که در این صورت امر بر دیگران مشتبه خواهد شد وفکر میکنند ونسل بعدی فکر میکنند که گدوک برای سوادکوه نبوده اصلا وچون سوادکوهی ها از اول غیور بودند وزورشان میچربید دارند مسئله سازی میکنند . بزرگواران بهترین سیاست صداقت است .
نا شناس 6 ارديبهشت 1389
به غلط یا به درست، بالاخره واگذار شده و مقاومت شما، تاثیری بر اراده سازمانهای رسمی کشور ندارد و ابلاغ آنها، متاع است،شاید دیر و زود داشته باشد،اما سوخت و سوز ندارد! بلاخره تا کی می توانید مقاومت کنید؟! باید تلاش کنید تا مصوبه برگردد،این مصاحبه، مسکن است و درمان نمی کند! باید فکر اساسی تری کنید، مثلاً از رئیس جمهور محترم، لغو این مصوبه را بگیرید!
esmaeil 6 ارديبهشت 1389
گدوک مساله اول استان است. هر مازندرانی غیوری باید نسبت به این مساله واکنش نشان دهد.
نا شناس 7 ارديبهشت 1389
تا حالا کجا بودی.دیر از خواب بیدار شدین یا که خودتان را به خواب زده بودین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای ابراهیمی گدوک ما رفت یادش بخیر. اگر روستای شما کیاپی می رفت گریه نمی کردی؟ای کاش اینجا را هم مال خودن می دانستی . اگر این طرح جدید مجلس نبود (استانی شدن نماینده گان را می گوییم)شما در خواب گدوک را هم نمی دید(م/ز)
نا شناس 7 ارديبهشت 1389
مدیران حاضرتوانای حراست ازمرز وبوم مازندران راندارند سرزمین مولفه قدرت در سیاست است
نا شناس 8 ارديبهشت 1389
آقاي معاون استاندارگدوك كه رفت وراحت شد!شما در مورد نيروهاي جواني كه در شهر سمنان مشغول به كار هستند نظري نداريد.از نيرو وانرژي كه براي اعتلاي استان بايد استفاده مي‌شد به خاطر عدم رسيدگي شما مسئولان در شهر سمنان به هدر مي رود.در مورد اين حرف نداريد كه بعضي با چه چالش جدي در اين استان مواجه هستند وبه با چه مشكلاتي دارند زندگي مي‌كنند.
اصلا سمنان را خدا براي مازندراني‌ها آفريد.به نظر بنده ديگر در اين مورد حرفي زده نشود بهتر است كه شما زير سوال مي رويد.اين كه دست ما نبود خودتون پاره كرديد خودتون هم پينه بزنيد.گدوك هاي ديگر تكليف شان چيست.جواناني كه نيرو وانرژي شان برتاي خدمت به استان وپيشرفت وتعالي استان بايد استفاده مي‌شدمتاسفانه در خدمت كارخانه داران شهر سمنان كه گاهي 5ماه درميان حقوق مي‌گيرند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.